Twentevisie Jaargang 14, 2002

Twentevisie nodigt lezers uit voor kijkje achter de schermen bij Go Planet

Mirakelse smaak wegspoelen

Twentevisie nodigt alle ondernemers van Twente uit op 28 november voor een kijkje achter de schermen bij Go Planet. Het is niet zo maar een bijeenkomst, alle gasten van Twentevisie en Go Planet krijgen bij binnenkomst een VIP-kaart waarmee de hele avond alle attracties (tot en met de bioscoop toe) gratis kunnen worden bezocht. Alle lezers van dit businessmagazine hebben overigens ook al een schriftelijke uitnodiging ontvangen.

Eerder organiseerde Go Planet al op 5 oktober voor het publiek een open dag. Op donderdagavond 28 november worden een paar duizend ondernemers verwacht. “Het publiek was natuurlijk vooral geïnteresseerd in de attracties en de uitgaansmogelijkheden, maar de ondernemers willen we ook een blik achter de schermen geven,” vertelt Doina de Gier, directeur van Condor City, de overkoepelende naam van de zeven feestlocaties op Go Planet. “De diverse hallen en centra zijn zeer geschikt voor concerten, beurzen en bedrijfsfeesten.”

Het programma begint om 17.00 uur met een ontvangst. Daarna heeft de rondleiding plaats via een step-concours. Geen overbodige luxe, want er zijn maar liefst zeven thematische partylocaties opgebouwd, van een Brasilcafé tot een saloon en van een stubencafé (après ski) tot The Vipp, een modieuze discotheek die ook voor bijzondere presentaties kan worden ingericht. “Op alle plaatsen geven medewerkers uitvoerig tekst en uitleg.”

Elders op het uitgaanspark Go Planet is een fonkelnieuwe kartingbaan aangelegd onder leiding van een van ’s lands beste autocoureurs Tom Coronel. Verder is CineStar een van de grootste bioscopen van het land en op het terrein van Go Planet staan ook nog een duikcentrum, een bowlingbaan en een fitnesscentrum. Allemaal dus gratis te bezichtigen en te bezoeken op 28 november voor de lezers van Twentevisie.

“Natuurlijk hoop ik dat ondernemers enthousiast worden en nog eens terug komen,” aldus De Gier. Verder wil Go Planet graag de nare smaak wegwerken die in de regio is ontstaan over voorganger Miracle Planet. Redema in IJsselstein kocht de opstallen, verbouwde de hallen, stak er miljoenen in, vond nieuwe exploitanten en wil graag opnieuw beginnen. En wil dat ook laten zien. Niet alleen voor het publiek, maar juist ook aan de ondernemers en de lezers van Twentevisie. “We willen laten zien hoe we Go Planet exploiteren.”

Vorige bijdrage

Wat zijn de woorden van Geert Steinmeijer waard?

Volgende bijdrage

Ik zoek vooral het middenkader op, de ambtenaren die de notities schrijven

Jan Medendorp

Jan Medendorp

Jan Medendorp is gespecialiseerd (interviews, reportages, analyses, commentaren, columns) in sociaal- en financieel-economische onderwerpen, sport, politiek en human interest (voor krant, radio, televisie, maar ook bedrijfsfilms).

Nog geen reacties

Laat een reactie achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *