Commentaar: de nieuwe Twentevisie
Voor u ligt de eerste Twentevisie van het nieuwe seizoen. U zult zien dat een paar dingen in de opmaak onder handen zijn genomen. Om de leesbaarheid te verbeteren. Veel verhalen over ondernemers, over politiek, over auto’s, sport en kunst. Met de onvermijdelijke advertenties, want ook dit blad moet betaald worden. Maar wel (en daar zijn we zo trots op) een journalistiek onafhankelijke redactie. Geen leuke verhalen omdat een bedrijf zo veel adverteert. Het gaat om kwaliteit, niet om een paar duizend gulden meer omzet. Want alleen met die filosofie blijven de mensen maandelijks het cellofaan van het blad afhalen. De ondernemers krijgen al genoeg regiovisies, kijken op… en dubieuze businessblaadjes in de bus. Het opbouwen van een mooi bedrijf of een mooi blad kost zweetdruppels. Dat heeft niet alleen te maken met investeringen, met geld, maar ook met kennis en inzicht. En daarom word ik zo moe van mensen als Lourus Schrier die in dit blad ‘even’ vertelt wat ondernemers willen lezen. Lifestyle! Overal vertrokken met verschil van inzicht. Wil de regionale Quote maken of zoiets. Trekken aan redactieleden van dit blad en het weekblad de Roskam. Als er met veel pijn en moeite, verbale gevechten, na slapeloze nachten na een paar jaar iets is opgebouwd, komen ze op het succes af. Het plan schijnt overigens alweer in de ijskast te zitten, want hij heeft een nieuw interim baantje. Totdat er weer verschil van inzicht is. Manchester, Madrid, Lazio, van mij mogen ze wekelijks verliezen.
Nog geen reacties